Dodanie integracji z systemem Rewizor GT

Adam Szymański
Adam Szymański
  • Zaktualizowano

Dotyczy: Moduł integracji OCR w https://apps.symfonia.pl/

Aby było możliwe przesyłanie danych między Systemem w chmurze a systemem Rewizor GT, konieczne jest dodanie integracji w module integracji OCR.

W tym celu należy zalogować się do modułu integracji OCR, a następnie:

  1. kliknąć w zakładkę Ustawienia integracji
  2. kliknąć przycisk Dodaj integrację
  3. wybrać z listy pozycję InsERT Rewizor GT
  4. wypełnić ekran konfiguracji uzupełniając pola:
  • serwer - nazwa serwera bazy danych, która jest widoczna w oknie logowania do programu Rewizor GT
  • włącz autentykację Windows - funkcja pozwala nie logować się na serwer sql za pomocą użytkowników Windows
  • identyfikator lub nazwa użytkownika
  • login administracyjny - login użytkownika który jest administratorem bazy danych (domyślna wartość: sa)
  • hasło administracyjne - hasło użytkownika który jest administratorem bazy danych

5. opcjonalnie można włączyć dostępne funkcje:

  • importuj pozycje - pozwala na import do programu Rewizor nazw pozycji z dokumentu
  • eksportuj do ewidencji VAT - pozwala na eksport danych z dokumentów tylko do ewidencji VAT
  • dodaj przedrostek do numeru faktury - zaznaczenie tej opcji i uzupełnienie pola edycyjnego spowoduje dodawanie do numeru faktury przedrostku
  • dodawaj dokumenty kasowe
  • wybieranie z listy liczby miejsc po przecinku dla kursów walut

6. kliknąć przycisk Testuj

mceclip0.png

 

7. jeżeli dane w ekranie konfiguracji integracji są wprowadzone prawidłowo, w miejscu przycisku Testuj będzie dostępny przycisk Zapisz, który klikamy zapisując naszą integrację.

Po dodaniu integracji moduł jest już gotowy to przesyłania danych między System a oprogramowaniem księgowym.

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0