W dniu 12.05.2022 miała miejsce aktualizacja systemu eBiuro.
Poniżej prezentujemy szczegółową listę zmian:
1. Usprawnienia w zakresie funkcji OCR
- W celu poprawy komfortu pracy podczas weryfikacji dokumentów dodaliśmy możliwość wywołania podglądu dokumentu w osobnej karcie przeglądarki
- Dodaliśmy opcję wyłączenia automatycznego przenoszenia dokumentów OCR na firmy obsługiwane
Jeśli dokumenty firm obsługiwanych dodawane są bezpośrednio po zalogowaniu do eBiuro
w widoku firmy nadrzędnej (Biuro rachunkowe) wówczas domyślnie są one przenoszone na firmę obsługiwaną, której NIP znajduje się na dokumencie.
W odpowiedzi na zgłoszenia użytkowników została dodana możliwość wyłączenia funkcji automatycznego przenoszenia dokumentów.
Funkcja dostępna po wejściu w Dane i ustawienia > Rozpoznawanie dokumentów
2. Usprawnienia w eBiurze
- Nowa wersja językowa systemu
W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie naszym produktem wśród osób pochodzenia ukraińskiego postanowiliśmy dodać kolejną wersję językową.
Funkcja dostępna w Dane i ustawienia > Dane osobowe > Język systemu.
- Dodanie obecności połowy godziny (Kadry i płace)
Podczas dodawania obecności dla pracownika zatrudnionego na podstawie umowy zlecenia istnieje możliwość częściowych wartości np. 8,5.
- Wyłączenie wymagalności nadmiarowych pól w Ustawieniach podatnika
W przypadku podatnika będącego osobą fizyczną została wyłączona konieczność uzupełnienia kodu ubezpieczeń płatnika oraz Oddziału NFZ (Dane i ustawienia > Deklaracje> Dane podatnika/ubezpieczonego > Podatnik niebędący osobą fizyczną).