Dodanie integracji z systemem RAKS SQL

Adam Szymański
Adam Szymański
  • Zaktualizowano

Dotyczy: Moduł integracji OCR w https://apps.symfonia.pl/

Aby było możliwe przesyłanie danych między Systemem w chmurze a systemem RAKS SQL, konieczne jest dodanie integracji w module integracji OCR.

W tym celu należy zalogować się do modułu integracji OCR, a następnie:

  1. kliknąć w zakładkę Ustawienia integracji
  2. kliknąć przycisk Dodaj integrację
  3. wybrać z listy pozycję RAKS SQL
  4. wypełnić ekran konfiguracji uzupełniając pola:
  • użytkownik bazy danych - login użytkownika który jest administratorem bazy danych (domyślna wartość: SYSDBA)
  • hasło użytkownika bazy danych - hasło użytkownika który jest administratorem bazy danych (domyślna wartość: masterkey)
  • identyfikator - identyfikator użytkownika w systemie RAKS SQL
  • hasło - hasło użytkownika w systemie RAKS SQL
  • nazwa serwera lub adres IP
  • lokalizacja bazy danych
  • ustaw status dokumentów jako - wybrać jedną z dostępnych opcji 

5. opcjonalnie można włączyć dostępne funkcje:

  • dodawaj rozrachunki
  • agregacja rozrachunków z rozbiciami
  • konto dostawcy/odbiorcy jak numer NIP
  • dodawaj wpisy do KPiR

6. kliknąć przycisk Testuj

 

mceclip0.png

 

7. jeżeli dane w ekranie konfiguracji integracji są wprowadzone prawidłowo, w miejscu przycisku Testuj będzie dostępny przycisk Zapisz, który klikamy zapisując naszą integrację.

Po dodaniu integracji moduł jest już gotowy to przesyłania danych między System a oprogramowaniem księgowym.

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0