Dotyczy: Moduł integracji OCR w https://apps.symfonia.pl/
Aby było możliwe przesyłanie danych między Systemem w chmurze a systemem RAKS SQL, konieczne jest dodanie integracji w module integracji OCR.
W tym celu należy zalogować się do modułu integracji OCR, a następnie:
- kliknąć w zakładkę Ustawienia integracji
- kliknąć przycisk Dodaj integrację
- wybrać z listy pozycję RAKS SQL
- wypełnić ekran konfiguracji uzupełniając pola:
- użytkownik bazy danych - login użytkownika który jest administratorem bazy danych (domyślna wartość: SYSDBA)
- hasło użytkownika bazy danych - hasło użytkownika który jest administratorem bazy danych (domyślna wartość: masterkey)
- identyfikator - identyfikator użytkownika w systemie RAKS SQL
- hasło - hasło użytkownika w systemie RAKS SQL
- nazwa serwera lub adres IP
- lokalizacja bazy danych
- ustaw status dokumentów jako - wybrać jedną z dostępnych opcji
5. opcjonalnie można włączyć dostępne funkcje:
- dodawaj rozrachunki
- agregacja rozrachunków z rozbiciami
- konto dostawcy/odbiorcy jak numer NIP
- dodawaj wpisy do KPiR
6. kliknąć przycisk Testuj
7. jeżeli dane w ekranie konfiguracji integracji są wprowadzone prawidłowo, w miejscu przycisku Testuj będzie dostępny przycisk Zapisz, który klikamy zapisując naszą integrację.
Po dodaniu integracji moduł jest już gotowy to przesyłania danych między System a oprogramowaniem księgowym.