Dodanie integracji z systemem Comarch Optima

Adam Szymański
Adam Szymański
  • Zaktualizowano

Dotyczy: Moduł integracji OCR w https://apps.symfonia.pl/

Aby było możliwe przesyłanie danych między Systemem w chmurze a systemem Optima, konieczne jest dodanie integracji w module integracji OCR.

W tym celu należy zalogować się do modułu integracji OCR, a następnie:

  1. kliknąć w zakładkę Ustawienia integracji
  2. kliknąć przycisk Dodaj integrację
  3. wybrać z listy pozycję Optima
  4. wypełnić ekran konfiguracji uzupełniając pola:
  • operator - nazwa użytkownika w systemie Optima
  • hasło - hasło użytkownika w systemie Optima

5. opcjonalnie można włączyć dostępne funkcje

  • integracja z magazynem - umożliwia synchronizację rejestrów magazynowych. Dokumenty wyeksportowane z oznaczeniem rejestr magazynowy dodawane są do dokumentów handlowych a nie do rejestru vat

6. kliknąć przycisk Testuj

 

mceclip0.png

 

7. jeżeli dane w ekranie konfiguracji integracji są wprowadzone prawidłowo, w miejscu przycisku Testuj będzie dostępny przycisk Zapisz, który klikamy zapisując naszą integrację.

Po dodaniu integracji moduł jest już gotowy to przesyłania danych między System a oprogramowaniem księgowym.

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0