[eBiuro] Jak pobrać i zainstalować modułu integracji OCR

Adam Szymański
Adam Szymański
  • Zaktualizowano

Dotyczy: Moduł integracji OCR w https://apps.symfonia.pl/

 

Czym jest moduł integracji OCR?

Moduł integracji OCR to prosta aplikacja umożliwiająca przesyłanie danych między Systemem w chmurze a desktopowym systemem księgowym.

 

Jak go pobrać?
Aby pobrać moduł należy zalogować się do Systemu, a następnie:
- przejść do zakładki Dane i ustawienia > Integracje > Oprogramowanie księgowe,
- kliknąć przycisk Pobierz moduł integracji.

Aktualna wersja modułu jest też dostępna pod linkiem.

 

Pobieranie_modu_u_integracji_OCR.gif

 

 

Jak go zainstalować?
Po pobraniu modułu należ go rozpakować i uruchomić instalację klikając w plik o nazwie setup.
Po zainstalowaniu modułu na pulpicie komputera powinien być dostępny skrót do aplikacji o nazwie Moduł integracji OCR.

Moduł integracji można instalować:

  • na serwerze, na którym znajduje się system księgowy, 

  • oraz na każdej stacji roboczej, z której jest dostęp do systemu księgowego (np. w przypadku pracy na tzw. "końcówce")

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 1 z 2