Dotyczy: Moduł integracji OCR w https://apps.symfonia.pl/
Integracja z systemem Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość opiera się na eksporcie plikowym. Z systemu Symfonia w chmurze dane są eksportowane do pliku poprzez moduł integracji OCR. Następnie wyeksportowany plik jest importowany w Symfonii Start 2.0 Mała Księgowość.
Aby było możliwe eksportowanie danych z dokumentów do pliku konieczne jest dodanie integracji w module integracji OCR.
W tym celu należy zalogować się do modułu integracji OCR, a następnie:
- kliknąć w zakładkę Ustawienia integracji
- kliknąć przycisk Dodaj integrację
- wybrać z listy pozycję Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość
- uzupełnić ekran konfiguracji:
- podając ścieżkę do katalogu do którego będą zapisywane pliki eksportu
- pobierając szablon importu
- kliknąć przycisk Zapisz
Po dodaniu integracji moduł jest już gotowy to eksportowania danych z dokumentów do ww. katalogu.