[eBiuro] Jak włączyć moduł kasowy

Renata Andrzejewska
Renata Andrzejewska
  • Zaktualizowano

Aby włączyć moduł kasowy, postępuj zgodnie z poniższymi krokami.

Krok 1: Zaloguj się do programu Symfonia eBiuro.

Krok 2: Kliknij w ikonę awatara w prawym górnym rogu i wybierz Dane i ustawienia  Kasa

Krok 3: Zaznacz opcję Używam modułu kasowego i kliknij przycisk Dodaj kasę.

Krok 4: Uzupełnij wymagane pola:

  • Nazwa kasy
  • Data rozpoczęcia
  • Waluta.

Krok 5: Jeśli potrzebujesz, uzupełnij stan początkowy kasy. 

Krok 6: Zaznacz opcję Domyślna, jeśli chcesz aby ta kasa była domyślna dla dokumentów kasowych. 

Krok 7: Kliknij przycisk Zapisz.

Kasę możesz edytować lub usunąć.

Obejrzyj film instruktażowy:

dodanie_kasy.gif

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 1