Aby włączyć moduł kasowy, postępuj zgodnie z poniższymi krokami.
Krok 1: Zaloguj się do programu Symfonia eBiuro.
Krok 2: Kliknij w ikonę awatara w prawym górnym rogu i wybierz Dane i ustawienia → Kasa.
Krok 3: Zaznacz opcję Używam modułu kasowego i kliknij przycisk Dodaj kasę.
Krok 4: Uzupełnij wymagane pola:
- Nazwa kasy
- Data rozpoczęcia
- Waluta.
Krok 5: Jeśli potrzebujesz, uzupełnij stan początkowy kasy.
Krok 6: Zaznacz opcję Domyślna, jeśli chcesz aby ta kasa była domyślna dla dokumentów kasowych.
Krok 7: Kliknij przycisk Zapisz.
Kasę możesz edytować lub usunąć.
Obejrzyj film instruktażowy: |
Masz pytania?
Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy,
który Cię interesuje.
Szczegółowe informacje, jak korzystać ze społeczności znajdziesz w instrukcji