I. Jak dodawać płatności do faktur na liście dokumentów
Płatności do faktur na liście dokumentów dodasz na dwa sposoby:
- pojedynczo dla wybranej faktury
- zbiorczo dla kilku faktur.
Aby dodać płatność dla pojedynczej faktury, postępuj zgodnie z poniższymi krokami.
Krok 1: Zaloguj się do programu Symfonia eBiuro.
Krok 2: Wybierz Dokumenty → Sprzedaż.
Krok 3: Wyszukaj dokument, do którego chcesz dodać płatność.
Krok 4: Kliknij Opcje po prawej stronie ekranu, a następnie Dodaj płatność.
Krok 5: Sprawdź poprawność danych w polach, które dotyczą: sposobu płatności, rachunku bankowego, kwoty oraz daty płatności.
Krok 6: Kliknij przycisk Zapisz płatność.
Obejrzyj film instruktażowy: |
Aby dodać płatność zbiorczo dla wielu faktur, postępuj zgodnie z poniższymi krokami.
Krok 1: Zaloguj się do programu Symfonia eBiuro.
Krok 2: Wybierz Dokumenty → Sprzedaż.
Krok 3: Zaznacz faktury, dla których chcesz dodać płatność.
Krok 4: Kliknij przycisk Opcje dla zaznaczonych, który pojawi się nad listą dokumentów, a następnie wybierz Dodaj płatność.
Krok 5: W oknie Oznacz zapłacone wybierz datę płatności.
Krok 6: Kliknij przycisk Zapisz płatność.
Obejrzyj film instruktażowy: |
II. Jak dodać płatności na liście Należności
Płatności do faktur na liście dokumentów dodasz na dwa sposoby:
- pojedynczo dla wybranej faktury
- zbiorczo dla kilku faktur.
Aby dodać płatność dla pojedynczej faktury, postępuj zgodnie z poniższymi krokami.
Krok 1: Zaloguj się do programu Symfonia eBiuro.
Krok 2: Wybierz Płatności → Należności.
Krok 3: Wyszukaj dokument, do którego chcesz dodać płatność.
Krok 4: Kliknij Dodaj płatność lub wybierz Opcje → Zapłacono.
Krok 5: Sprawdź poprawność danych w polach, które dotyczą: Sposobu płatności, Rachunku bankowego, Kwoty oraz Daty płatności.
Krok 6: Kliknij przycisk Zapisz płatność.
Obejrzyj film instruktażowy: |
Aby dodać płatność zbiorczo dla wielu faktur, postępuj zgodnie z poniższymi krokami.
Krok 1: Zaloguj się do programu Symfonia eBiuro.
Krok 2: Wybierz Płatności → Należności.
Krok 3: Zaznacz faktury, dla których chcesz dodać płatność.
Krok 4: Kliknij przycisk Opcje dla zaznaczonych, który pojawi się nad listą dokumentów, a następnie wybierz Zapłacono.
Krok 5: Sprawdź poprawność danych w polach, które dotyczą: Daty płatności i Sposobu płatności.
Krok 6: Kliknij przycisk Zapisz płatność.
Obejrzyj film instruktażowy: |
Masz pytania?
Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy,
który Cię interesuje.
Szczegółowe informacje, jak korzystać ze społeczności znajdziesz w instrukcji