I. Jak sprawdzić stany magazynowe
Aby sprawdzić stany magazynowe, postępuj zgodnie z poniższymi krokami.
Krok 1: Zaloguj się do programu Symfonia eBiuro.
Krok 2: Przejdź do zakładki Magazyn → Stany magazynowe. Zobaczysz listę wszystkich produktów z podsumowaniem wartości całego magazynu.
W tym widoku możesz:
- filtrować produkty według stanu na magazynie i wyświetlić:
- wszystkie produkty
- produkty z zerową ilością
- produkty z niezerową ilością - szukać produkty po nazwie i kodzie towaru
- pobrać stany magazynowe do pliku pdf i xls
- wyświetlić szczegóły dla wybranego produktu.
II. Jak pobrać stany magazynowe do pliku
Możesz pobrać 3 rodzaje raportów ze stanami magazynowymi:
- raport z bieżącym stanem magazynowym
- raport ze stanem magazynowym na dany dzień
- raport zaawansowany – stan magazynowy na dany dzień, z dodatkowymi informacjami o zarejestrowanych transakcjach
Aby pobrać stan magazynowy do pliku, postępuj zgodnie z poniższymi krokami.
Krok 1: W widoku Magazyn → Stany magazynowe kliknij link Pobierz.
Krok 2: W oknie wskaż jeden z formatów pdf lub xls i kliknij Pobierz jeśli chcesz pobrać bieżący stan magazynowy.
Krok 3: Zaznacz opcję Stan magazynu na dzień, wskaż datę i kliknij Pobierz, jeśli chcesz pobrać stany magazynowe na konkretny dzień.
Krok 4: Zaznacz opcję Raport zaawansowany i kliknij Pobierz, jeśli chcesz pobrać raport z dodatkowymi informacjami.
Krok 5: System wyśle raport na e-mail użytkownika, który jest zalogowany do programu.
III. Jak sprawdzić szczegółowy stan magazynowy dla wybranego produktu
Krok 1: W widoku Magazyn → Stany magazynowe odszukaj produkt, dla którego chcesz sprawdzić szczegóły.
Krok 2: Kliknij w nazwę produktu. Zobaczysz szczegółowe informacje dla tego produktu, m. in.:
- ilość
- cenę
- wartość magazynową
- listę transakcji
- numer dokumentu magazynowego
- numer dokumentu księgowego.
Krok 3: W tym widoku dostępne jest pole Data wystawienia. Wskaż datę w tym polu, jeśli chcesz zobaczyć stan magazynowy dla produktu na konkretny dzień. System wyświetli transakcje zarejestrowane do daty wskazanej w polu.
Masz pytania?
Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy,
który Cię interesuje.
Szczegółowe informacje, jak korzystać ze społeczności znajdziesz w instrukcji