Aby zarejestrować konto dla biura rachunkowego w programie Symfonia eBiuro, postępuj zgodnie z poniższymi krokami.
Krok 1: Wejdź na stronę https://apps.symfonia.pl/auth/new-register
Krok 2: Zaznacz Biuro rachunkowe i kliknij Zarejestruj się.
Krok 3: Zobaczysz okno Zarejestruj się w Symfonia ID. Wpisz e-mail i zaznacz pole, które potwierdza, że akceptujesz Regulamin Symfonia ID, następnie kliknij przycisk Wyślij kod weryfikacyjny.
Krok 4: Na podany e-mail wyślemy wiadomość z adresu support@identity.symfonia.pl,
która zawiera kod weryfikacyjny. Wpisz go w oknie rejestracji w polu Kod weryfikacyjny.
Jeśli nie otrzymasz kodu weryfikacyjnego w ciągu kilku minut – prosimy, sprawdź, czy wiadomość nie trafiła do folderu SPAM.
Krok 5: Nadaj sobie hasło – wpisz je w polach Nowe hasło i Potwierdź nowe hasło,
a następni kliknij przycisk Potwierdź i zarejestruj się.
Krok 6: Zobaczysz okno Uzupełnij zgody. Zaznacz pozycję obowiązkową Zapoznałem się i akceptuję regulamin oraz opcjonalne zgody marketingowe. Kliknij Potwierdź i zapisz.
Krok 7: Kliknij Uzupełnij dane swojej firmy. W oknie, które zobaczysz wpisz numer NIP i kliknij Pobierz dane.
Krok 8: Na formularzu z danymi sprawdź:
- Imię i nazwisko – dane osoby, która będzie pracowała w systemie
- Nazwę i adres firmy – dane będą widoczne na dokumentach generowanych w systemie
- Formę działalności
- Jak prowadzisz księgowość?
- Czy jesteś podatnikiem VAT i dane z tym związane.
Krok 5: Kliknij Potwierdź i zapisz dane.
Masz pytania?
Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy,
który Cię interesuje.
Szczegółowe informacje, jak korzystać ze społeczności znajdziesz w instrukcji