Czy istnieje możliwość zmiany zapisu terminu płatności na fakturze?

Daniel Sienkiewicz
Daniel Sienkiewicz
  • Zaktualizowano

Dotyczy: Dokumenty w https://apps.symfonia.pl/invoice/new/sale

 

Istnieją 3 warianty prezentowania terminu płatności w wydruku faktury:
1. Data + ilość dni np. 2017-04-07 (7 dni)
2. Data np. 2017-04-01
lub
3. Ilość dni np. 7 dni

W celu ustawienia wybranego wariantu wystarczy wejść w Dane i Ustawienia > Dokumenty, następnie wybrać właściwą opcję i zapisać zmiany klawiszem Zapisz.

termin_platnosci_-_ustawienia.gif

W systemie istnieje także możliwość zdefiniowania zapisu terminu płatności także dla wybranego kontrahenta ( Kontrahenci > Szczegóły > Ustawienia płatności > Format terminu płatności.

termin_platnosci_-_kontrahent.gif

 

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0