Dotyczy: Dokumenty w https://apps.symfonia.pl/invoice/new/sale
Pozostały przychód to dokument księgowy wystawiany w celu zarejestrowania i zaksięgowania w systemie innych przychodów, najczęściej niezwiązanych z prowadzeniem działalności gospodarczej tj. np.: odsetki bankowe, otrzymane kary umowne, dodatnie różnice kursowe.
Aby wystawić Pozostały Przychód należy po zalogowaniu w systemie kliknąć:
- Wystaw fakturę
- Następnie kliknąć wybrać odpowiedni rodzaj dokumentu: Pozostały Przychód.
- Wypełnić formularz dokumentu, w którym należy określić:
– dane kontrahenta
– listę towarów lub usług
– walutę
– datę wystawienia
– datę dostawy/wykonania usługi
– numer dokumentu
– sposób płatności (w przypadku opcji „przelew na rachunek bankowy” niezbędne jest
dodanie rachunku bankowego).
– termin płatności
– miejsce wystawienia
– w razie potrzeby adnotację na dokumencie (Rozwiń opisy dokumentu) oraz Podpis
wystawiającego dokument (Rozwiń podpis). - Zapisujemy dokument klikając Wystaw.