[eBiuro] Jak wprowadzić bilans otwarcia dla KPiR

Urszula Wingert
Urszula Wingert
  • Zaktualizowano

Jeśli zaczynasz pracę w programie Symfonia eBiuro w trakcie roku obrotowego i chcesz przenieść do programu dane na koniec poprzedniego okresu rozliczeniowego, musisz wprowadzić bilans otwarcia.

Aby to zrobić, postępuj zgodnie z poniższymi krokami: 

Krok 1: Zaloguj się do programu Symfonia eBiuro.

Krok 2: Kliknij w awatar w górnym prawym rogu i wybierz pozycję Dane i ustawienia → Ustawienia księgowe → Ustawienia księgowe

Krok 3: W sekcji Kontynuacja księgowania zaznacz opcję Kontynuuję KPiR z poprzedniego okresu.

Krok 4: Wybierz miesiąc w polu Miesiąc rozpoczęcia prowadzenia księgowości w systemie

Krok 5: Uzupełnij pola zgodnie z danymi w KPiR oraz PIT-5

Krok 6: W polach Suma składek na ubezpieczenie społeczne i Suma składek zdrowotnych za poprzednie miesiące uwzględnij kwoty składek zapłaconych w miesiącu, w którym rozpoczynasz pracę  w programie. 

Krok 7: Kliknij przycisk Zapisz.

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 2 z 2