I. Jak wygenerować wypłatę i listę płac
Krok 1: Zaloguj się do programu Symfonia eBiuro.
Krok 2: Przejdź do zakładki Kadry i płace → Wypłaty → Dodaj wypłatę.
Krok 3: Zobaczysz listę aktualnych umów. Z listy wybierz pracownika, dla którego chcesz wygenerować wypłatę.
Krok 4: Zobaczysz formularz Dodaj wypłatę. System uzupełni część pól na podstawie danych wprowadzonych na karcie pracownika.
Krok 5: Kliknij Edytuj nieobecności i nadgodziny, jeśli z tego poziomu chcesz dodać nieobecności lub nadgodziny dla pracownika.
Krok 6: W razie potrzeby uzupełnij dodatkowe składniki wynagrodzenia.
Ważne! |
Krok 5 i krok 6 dotyczą tylko wypłaty dla umowy o pracę. |
Krok 7: Kliknij przycisk Zapisz.
Zobaczysz listę wypłat z danego miesiąca.
Krok 8: Na liście odszukaj odpowiednią wypłatę i kliknij Opcje → Oznacz jako zapłacone.
Krok 9: Wybierz datę z kalendarza i kliknij Zapisz.
Gdy dodasz płatność do wypłaty, system automatycznie utworzy listę płac. Listę płac znajdziesz w Kadry i płace → Listy płac.
II. Jak zaksięgować listę płac
Krok 1: Przejdź do zakładki Księgowość → Księgowanie dokumentów → Księguj koszty.
Krok 2: Odszukaj na liście dokumentów do zaksięgowania listę płac.
Krok 3: Kliknij:
- Księguj - jeśli chcesz zaksięgować dokument
- Zaawansowane - jeśli chcesz ręcznie poprawić jakieś dane.
Więcej informacji na temat tego jak księgować dokumenty znajdziesz we wpisie Jak zaksięgować dokumenty