[eBiuro] Jak dodać środek trwały

Dagmara Chojnacka
Dagmara Chojnacka
  • Zaktualizowano

Aby dodać środek trwały, postępuj zgodnie z poniższymi krokami.

Krok 1: Zaloguj się do programu Symfonia eBiuro.

Krok 2: Przejdź do zakładki Księgowość Majątek Środki trwałe i kliknij przycisk Dodaj środek trwały.

Krok 3: Zobaczysz formularz Dodaj środek trwały.

Krok 4: Na formularzu zaznacz jedną z opcji ST - Środek trwały lub WNiP Wartość niematerialna i prawna.

Krok 5: W polu Numer dokumentu wpisz numer ręcznie lub kliknij w ikonę lupy i wybierz fakturę z listy dokumentów.

Krok 6: W części formularza Dane ogólne:

  • zaznacz opcję Numeracja ręczna, jeśli chcesz nadać własny numer
  • uzupełnij pole Nazwa
  • wskaż daty w polach Data zakupu środka trwałego, Data przyjęcia na stan, Rozliczany od
  • uzupełnij pole Miejsce użytkowania

Pola Grupa środka trwałego i Numer seryjny nie są polami obowiązkowymi. 

Krok 7: W części formularza Amortyzacja:

  • wskaż odpowiednią pozycję w Klasyfikacja środka trwałego
  • wybierz rodzaj amortyzacji w w polu Metoda amortyzacji
  • wpisz wartość w polu Stawka amortyzacji oraz Współczynnik amortyzacji
  • wybierz okres w polu Okres naliczania odpisów. 

Krok 8: Kliknij przycisk Zapisz.


Masz pytania?

Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy, 
który Cię interesuje. 

Szczegółowe informacje, jak korzystać ze społeczności znajdziesz w instrukcji

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 1 z 1