Aby dodać środek trwały, postępuj zgodnie z poniższymi krokami.
Krok 1: Zaloguj się do programu Symfonia eBiuro.
Krok 2: Przejdź do zakładki Księgowość → Majątek → Środki trwałe i kliknij przycisk Dodaj środek trwały.
Krok 3: Zobaczysz formularz Dodaj środek trwały.
Krok 4: Na formularzu zaznacz jedną z opcji ST - Środek trwały lub WNiP Wartość niematerialna i prawna.
Krok 5: W polu Numer dokumentu wpisz numer ręcznie lub kliknij w ikonę lupy i wybierz fakturę z listy dokumentów.
Krok 6: W części formularza Dane ogólne:
- zaznacz opcję Numeracja ręczna, jeśli chcesz nadać własny numer
- uzupełnij pole Nazwa
- wskaż daty w polach Data zakupu środka trwałego, Data przyjęcia na stan, Rozliczany od
- uzupełnij pole Miejsce użytkowania
Pola Grupa środka trwałego i Numer seryjny nie są polami obowiązkowymi.
Krok 7: W części formularza Amortyzacja:
- wskaż odpowiednią pozycję w Klasyfikacja środka trwałego
- wybierz rodzaj amortyzacji w w polu Metoda amortyzacji
- wpisz wartość w polu Stawka amortyzacji oraz Współczynnik amortyzacji
- wybierz okres w polu Okres naliczania odpisów.
Krok 8: Kliknij przycisk Zapisz.
Masz pytania?
Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy,
który Cię interesuje.
Szczegółowe informacje, jak korzystać ze społeczności znajdziesz w instrukcji