[eBiuro] Jak dodać rachunek bankowy

Renata Andrzejewska
Renata Andrzejewska
  • Zaktualizowano

Aby dodać w systemie numer konta bankowego, postępuj zgodnie z poniższymi krokami.

Krok 1. Zaloguj się do Symfonii eBiuro.

Krok 2. Kliknij w awatar w prawym górnym rogu i wybierz Dane i ustawienia  Rachunki bankowe.

Krok 3. Kliknij przycisk Dodaj rachunek bankowy i uzupełnij pola:

  • Nazwa rachunku,
  • Numer rachunku,
  • Waluta rachunku,
  • Nazwa banku,
  • BIC/SWIFT.

Krok 4. Kliknij przycisk Zapisz.

Zapisany rachunek bankowy możesz edytować i usunąć.

 

Obejrzyj film instruktażowy:

rachunek_bankowy1.gif


Masz pytania?

Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy, 
który Cię interesuje. 

Szczegółowe informacje, jak korzystać ze społeczności znajdziesz w instrukcji

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 1