Aby dodać nową umowę dla pracownika, postępuj zgodnie z poniższymi krokami.
Krok 1: Zaloguj się do programu Symfonia eBiuro.
Krok 2: Przejdź do zakładki Kadry i płace → Pracownicy, a następnie
- przy pracowniku kliknij Opcje → Dodaj umowę lub
- kliknij w dane pracownika, przejdź do zakładki Umowy i kliknij przycisk Dodaj umowę. Następnie na liście odszukaj pracownika i kliknij Wybierz.
Krok 3: Na formularzu zaznacz rodzaj umowy:
- Umowa o pracę
- Umowa zlecenie
- Umowa o dzieło.
Krok 4: Dla wybranego rodzaju umowy uzupełnij pola i kliknij przycisk Zapisz.
Zapisaną umowę możesz:
- edytować
- rozwiązać
- wystawić podobną
- wydrukować
- usunąć
- wygenerować ZUS RUD dla umowy o dzieło.
Masz pytania?
Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy,
który Cię interesuje.
Szczegółowe informacje, jak korzystać ze społeczności znajdziesz w instrukcji