Aby dodać nowego pracownika lub współpracownika, postępuj zgodnie z poniższymi krokami.
Krok 1: Zaloguj się do programu Symfonia eBiuro.
Krok 2: Przejdź do zakładki Kadry i płace → Pracownicy.
Krok 3: Kliknij przycisk Dodaj pracownika.
Krok 4: Na formularzu zaznacz jedną z opcji Pracownik lub Osoba współpracująca.
Krok 5: Uzupełnił pola w zakładce Dane pracownika i kliknij przycisk Dalej.
Krok 6: Zobaczysz zakładkę Dane rozliczeniowe. Uzupełnij pola i kliknij przycisk Zapisz pracownika.
Obejrzyj film instruktażowy: |
Masz pytania?
Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy,
który Cię interesuje.
Szczegółowe informacje, jak korzystać ze społeczności znajdziesz w instrukcji