[eBiuro] Najważniejsze informacje o Gwarancji Wygoda

Dagmara Chojnacka
Dagmara Chojnacka

I. Dla kogo jest Gwarancja Wygoda

    Dla biur rachunkowych, które korzystają z programu Symfonia eBiuro.


II. Co zyskasz, gdy kupisz Gwarancję Wygoda

Telefoniczne wsparcie techniczne – od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-16.00
pod numerem 22 455 56 00. Więcej informacji znajdziesz w Zasadach wsparcia oraz zakresie usług Wsparcia Technicznego Produktu

III. Ile kosztuje Gwarancja Wygoda

  • 62 zł netto – na miesiąc
  • 744 zł netto – na 12 miesięcy
  • 1 488 zł netto – na 24 miesiące.

Ważne! 

Gwarancję Wygoda możesz kupić tylko na czas, na który masz już wykupiony pakiet. Jeśli już korzystasz z programu Symfonia eBiuro, za Gwarancję Wygoda zapłacisz tylko za te dni, które pozostały do końca abonamentu.

Dzienny koszt Gwarancji Wygoda wynosi 2,06 zł netto.

Przykład:
Gdy zostało 100 dni do końca abonamentu rocznego pakietu Standard – za Gwarancję Wygoda zapłacisz 206 zł netto.

 

IV. W jaki sposób możesz kupić Gwarancję Wygoda w programie Symfonia eBiuro

  • przy pierwszym zakupie lub odnowieniu pakietu lub
  • w dowolnym momencie trwania abonamentu.

Kupuję w tym samym czasie pakiet oraz Gwarancję Wygoda – instrukcja

Krok 1. Zaloguj się do programu Symfonia eBiuro.

Krok 2. Kup pakiet zgodnie z Instrukcją zakupu pakietu Symfonia eBiuro dla biur rachunkowych

Krok 3. Następnie przejdź do zakupu Gwarancji Wygoda.

Krok 4. Wybierz z listy Gwarancja Wygoda i przesuń suwak z Nie na Tak.

Krok 5. Zaznacz pole, które potwierdza, że akceptujesz Zasady wsparcia technicznego, a następnie kliknij przycisk Dalej.

Krok 6. Pojawi się okno Podsumowanie

  • obligatoryjnie ─ zaznacz Akceptuję regulamin użytkowania programu w chmurze
  • opcjonalnie ─ jeśli posiadasz dodatkowy kod od partnera lub handlowca, wprowadź go w polu Posiadam kod reprezentanta.

Krok 7. Kliknij przycisk Przejdź do płatności. System przeniesie Cię do okna PayU, gdzie wybierzesz sposób płatności.

Krok 8. Opłać pakiet. I gotowe! Na swój adres e-mail otrzymasz fakturę.

Krok 9. Gwarancję Wygoda uruchomimy w ciągu 3 godzin od zaksięgowania Twojej wpłaty.

Obejrzyj film instruktażowy:

 

gwarancja

 

Kupuję Gwarancję Wygoda w trakcie trwania abonamentu – instrukcja

Krok 1. Zaloguj się do programu Symfonia eBiuro.

Krok 2. Kliknij w awatar w prawym górnym rogu.

Krok 3. Wybierz Pakiety i Płatności, a następnie zakładkę Dodatkowe limity.

Krok 4. Kliknij przycisk Kup w oknie Gwarancja Wygoda.

Krok 5. Przesuń suwak z Nie na Tak.

Krok 6. Zaznacz pole, które potwierdza, że akceptujesz Zasady wsparcia technicznego, a następnie kliknij przycisk Dalej.

Krok 7. Pojawi się okno Podsumowanie 

  • obligatoryjnie ─ zaznacz Akceptuję regulamin użytkowania programu w chmurze
  • opcjonalnie ─ jeśli posiadasz dodatkowy kod od partnera lub handlowca, wprowadź go w polu Posiadam kod reprezentanta.

Krok 8. Kliknij przycisk Przejdź do płatności. System przeniesie Cię do okna PayU, gdzie wybierzesz sposób płatności.

Krok 9. Opłać pakiet. I gotowe! Na swój adres e-mail otrzymasz fakturę.

Krok 10. Gwarancję Wygoda uruchomimy w ciągu 3 godzin od zaksięgowania Twojej wpłaty

Obejrzyj film instruktażowy:

gwarancja

 

V. Od kiedy Gwarancja Wygoda będzie aktywna

Gwarancję Wygoda uruchomimy w ciągu 3 godzin od zaksięgowania wpłaty. Gdy uruchomimy usługę – po zalogowaniu do programu Symfonia eBiuro zobaczysz na samym dole strony numer Twoja infolinia.


Masz pytania?

Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy, 
który Cię interesuje. 

Szczegółowe informacje, jak korzystać ze społeczności znajdziesz w instrukcji

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0