I. NIP istnieje w bazie danych
Gdy wypełniasz dane firmy możesz zobaczyć komunikat: Nie można zakończyć procesu rejestracji konta z tym samym numerem NIP. Prawdopodobnie założyłeś już wcześniej lub aktualnie posiadasz konto w jednym z trzech systemów należących do Grupy Symfonia szybkafaktura.pl, Skanuj.to lub e-Biuro.
W takiej sytuacji wyślij do nas wiadomość na adres ebiuro@symfonia.pl
Podaj w treści e-maila NIP firmy, którą reprezentujesz.
II. E-mail istnieje w bazie Symfonia ID
Jeśli podczas rejestracji konta zobaczysz komunikat: Twój identyfikator już istnieje. Wybierz inną nazwę użytkownika oznacza to, że e-mail jest już w naszej bazie. W takiej sytuacji:
Krok 1: Wróć do strony logowania https://apps.symfonia.pl/auth/login
Krok 2: Wybierz opcję Zaloguj się przez Symfonia ID.
Krok 3: Kliknij Nie pamiętasz hasła?
Krok 4: Wpisz e-mail, na który próbujesz założyć konto.
Krok 5: Kliknij Wyślij kod weryfikacyjny.
Krok 6: Wpisz kod weryfikacyjny, który otrzymasz na skrzynkę pocztową.
Krok 7: Sprawdź e-mail i wybierz Kontynuuj.
Krok 8: Ustaw nowe hasło.
III. Brak informacji o adresie e-mail, na który masz założone konto
Jeśli masz już konto w Symfonii eBiuro i nie pamiętasz adresu e-mail podanego podczas rejestracji napisz do nas na ebiuro@symfonia.pl
W treści wiadomości podaj NIP firmy, którą reprezentujesz.