[eBiuro] Twój NIP lub e-mail istnieje w bazie danych

Edyta Tudek
Edyta Tudek
  • Zaktualizowano

I. NIP istnieje w bazie danych

Gdy wypełniasz dane firmy możesz zobaczyć komunikat: Nie można zakończyć procesu rejestracji konta z tym samym numerem NIP. Prawdopodobnie założyłeś już wcześniej lub aktualnie posiadasz konto w jednym z trzech systemów należących do Grupy Symfonia szybkafaktura.pl, Skanuj.to lub e-Biuro

W takiej sytuacji wyślij do nas wiadomość na adres ebiuro@symfonia.pl

Podaj w treści e-maila NIP firmy, którą reprezentujesz. 

II. E-mail istnieje w bazie Symfonia ID

Jeśli podczas rejestracji konta zobaczysz komunikat: Twój identyfikator już istnieje. Wybierz inną nazwę użytkownika oznacza to, że e-mail jest już w naszej bazie. W takiej sytuacji:

Krok 1: Wróć do strony logowania https://apps.symfonia.pl/auth/login 

Krok 2: Wybierz opcję Zaloguj się przez Symfonia ID.

Krok 3: Kliknij Nie pamiętasz hasła? 

Krok 4: Wpisz e-mail, na który próbujesz założyć konto.

Krok 5: Kliknij Wyślij kod weryfikacyjny.

Krok 6: Wpisz kod weryfikacyjny, który otrzymasz na skrzynkę pocztową.

Krok 7: Sprawdź e-mail i wybierz Kontynuuj.

Krok 8: Ustaw nowe hasło.

 

III. Brak informacji o adresie e-mail, na który masz założone konto

Jeśli masz już konto w Symfonii eBiuro i nie pamiętasz adresu e-mail podanego podczas rejestracji napisz do nas na ebiuro@symfonia.pl
W treści wiadomości podaj NIP firmy, którą reprezentujesz.

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 1