[eBiuro] Jak dodawać płatności do faktur

Dagmara Chojnacka
Dagmara Chojnacka
  • Zaktualizowano

I. Jak dodawać płatności do faktur na liście dokumentów

Płatności do faktur na liście dokumentów dodasz na dwa sposoby:

  • pojedynczo dla wybranej faktury
  • zbiorczo dla kilku faktur.

Aby dodać płatność dla pojedynczej faktury, postępuj zgodnie z poniższymi krokami.

Krok 1: Zaloguj się do programu Symfonia eBiuro.

Krok 2: Wybierz Dokumenty → Sprzedaż.

Krok 3: Wyszukaj dokument, do którego chcesz dodać płatność.

Krok 4: Kliknij Opcje po prawej stronie ekranu, a następnie Dodaj płatność.

Krok 5: Sprawdź poprawność danych w polach, które dotyczą: sposobu płatności, rachunku bankowego, kwoty oraz daty płatności

Krok 6: Kliknij przycisk Zapisz płatność

Obejrzyj film instruktażowy:

p_atno___na_fv.gif

 

Aby dodać płatność zbiorczo dla wielu faktur, postępuj zgodnie z poniższymi krokami.

Krok 1: Zaloguj się do programu Symfonia eBiuro.

Krok 2: Wybierz Dokumenty → Sprzedaż.

Krok 3: Zaznacz faktury, dla których chcesz dodać płatność.

Krok 4: Kliknij przycisk Opcje dla zaznaczonych, który pojawi się nad listą dokumentów, a następnie wybierz Dodaj płatność.

Krok 5: W oknie Oznacz zapłacone wybierz datę płatności. 

Krok 6: Kliknij przycisk Zapisz płatność

Obejrzyj film instruktażowy:

p_atno___na_fv_dla_wielu.gif

 

II. Jak dodać płatności na liście Należności

Płatności do faktur na liście dokumentów dodasz na dwa sposoby:

  • pojedynczo dla wybranej faktury
  • zbiorczo dla kilku faktur.

Aby dodać płatność dla pojedynczej faktury, postępuj zgodnie z poniższymi krokami.

Krok 1: Zaloguj się do programu Symfonia eBiuro.

Krok 2: Wybierz Płatności → Należności.

Krok 3: Wyszukaj dokument, do którego chcesz dodać płatność.

Krok 4: Kliknij Dodaj płatność lub wybierz Opcje → Zapłacono.

Krok 5: Sprawdź poprawność danych w polach, które dotyczą: Sposobu płatności, Rachunku bankowego, Kwoty oraz Daty płatności

Krok 6: Kliknij przycisk Zapisz płatność

Obejrzyj film instruktażowy:

naleznosci przez opcje2.gif

 

Aby dodać płatność zbiorczo dla wielu faktur, postępuj zgodnie z poniższymi krokami.

Krok 1: Zaloguj się do programu Symfonia eBiuro.

Krok 2: Wybierz Płatności → Należności.

Krok 3: Zaznacz faktury, dla których chcesz dodać płatność.

Krok 4: Kliknij przycisk Opcje dla zaznaczonych, który pojawi się nad listą dokumentów, a następnie wybierz Zapłacono.

Krok 5: Sprawdź poprawność danych w polach, które dotyczą: Daty płatności i Sposobu płatności

Krok 6: Kliknij przycisk Zapisz płatność

Obejrzyj film instruktażowy:

naleznosci przez opcje dla zaznaczonych.gif

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0