Jeśli dopiero rozpoczynasz pracę w systemie i chcesz wygenerować DRA za styczeń, postępuj zgodnie z poniższymi krokami.
Krok 1: Zaloguj się do programu Symfonia eBiuro.
Krok 2: Kliknij w awatar w górnym prawym rogu i wybierz pozycję Dane i ustawienia → Ustawienia księgowe → Ustawienia księgowe.
Krok 3: W sekcji Kontynuacja księgowania zaznacz opcję Kontynuuję KPiR z poprzedniego okresu.
Krok 4: W polu Miesiąc rozpoczęcia prowadzenia księgowości w systemie wskaż styczeń np. 01.01.2024.
Krok 5: Uzupełnij pola:
- Dochód za poprzedni miesiąc do ustalenia składki zdrowotnej
- Suma składek na ubezpieczenie społeczne
- Suma składek zdrowotnych za poprzednie miesiące.
Krok 6: Kliknij przycisk Zapisz.
Krok 7: Przejdź do zakładki Księgowość → Deklaracje ZUS i kliknij przycisk Dodaj deklarację.
Krok 8: W polu Deklaracja za okres wybierz styczeń.
Krok 9: Kliknij przycisk Zapisz.
Masz pytania?
Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy,
który Cię interesuje.
Szczegółowe informacje, jak korzystać ze społeczności znajdziesz w instrukcji