Aby wprowadzić i rozliczyć straty z lat ubiegłych, postępuj zgodnie z poniższymi krokami.
Krok 1: Zaloguj się do programu Symfonia eBiuro.
Krok 2: Kliknij w awatar w prawym górnym rogu i wybierz pozycję Dane i ustawienia → Ustawienia księgowe → Ustawienia księgowe.
Krok 3: Zaznacz opcję Rozliczam straty z lat ubiegłych.
Krok 4: Kliknij opcję Dodaj wpis+ i uzupełnij pola:
- Kwota straty
- Rok powstania straty
- Kwota dotychczas rozliczona.
Krok 5: Kliknij przycisk Zapisz.
System automatycznie będzie rozliczał stratę z lat ubiegłych podczas generowania deklaracji PIT-5.
Masz pytania?
Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy,
który Cię interesuje.
Szczegółowe informacje, jak korzystać ze społeczności znajdziesz w instrukcji