I. Wybór pakietu
Aby wybrać pakiet, postępuj zgodnie z poniższymi krokami.
Krok 1: Zaloguj się do programu Symfonia eBiuro.
Krok 2: Kliknij w ikonę awatara w prawym górnym rogu i wybierz Pakiety i płatności.
Krok 3: Po prawej stronie zaznacz okres, na jaki chcesz wykupić dostęp. Gdy zaznaczysz, zobaczysz ceny pakietów za dany okres.
Krok 4: Do wyboru masz dwa pakiety:
- Sprzedaż
- Księgowość
Krok 5: Zapoznaj się z opisem pakietów i zdecyduj, który chcesz wybrać.
II. Opłata z pakiet
Krok 1: Pod wybranym pakietem kliknij przycisk Wybierz pakiet.
Krok 2: Zobaczysz okno Dodatkowe funkcje programu. Jeśli chcesz kupić Magazyn kliknij zaznaczenie na Tak. Następnie kliknij przycisk Dalej.
Krok 3: Zobaczysz okno Wybierz okres trwania abonamentu. Zaznacz właściwy okres i kliknij przycisk Dalej.
Krok 4: Zobaczysz okno Podsumowanie, na którym widać dane do faktury oraz wybrane pakiety.
Krok 5: Jeśli posiadasz dodatkowy kod od partnera lub handlowca wprowadź go w polu Posiadam kod reprezentanta (opcjonalnie).
Krok 6: Zaznacz Akceptuję regulamin użytkowania programu w chmurze.
Krok 7: Jeśli chcesz, aby płatność odnawiała się automatycznie zaznacz opcję Chcę podłączyć kartę płatniczą (kredytową lub debetową), uzupełnij dane karty i kliknij przycisk Dodaj kartę.
Krok 8: Kliknij przycisk Przejdź do płatności. System przekieruje Cię na stronę PayU gdzie możesz opłacić pakiet. Dalej postępuj zgodnie z informacjami, które wyświetlają się na ekranie.
III. Faktura za płatność
Krok 1: Zaloguj się do programu Symfonia eBiuro.
Krok 2: Kliknij w ikonę awatara w prawym górnym rogu i wybierz Pakiety i płatności.
Krok 3: Przejdź na zakładkę Historia płatności. Zobaczysz listę faktur.
Krok 4: Kliknij przycisk Opcje → Pobierz fakturę lub Dodaj fakturę do kosztów.
Masz pytania?
Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy,
który Cię interesuje.
Szczegółowe informacje, jak korzystać ze społeczności znajdziesz w instrukcji