I. Wybór pakietu
Aby wybrać pakiet, postępuj zgodnie z poniższymi krokami.
Krok 1: Zaloguj się do programu Symfonia eBiuro.
Krok 2: Kliknij w ikonę awatara w prawym górnym rogu i wybierz Pakiety i płatności.
Krok 3: W części Aktywny pakiet zobaczysz informację o:
- aktualnym pakiecie
- okresie ważności
- dodatkowych funkcjach
Krok 4: W części Wybierz właściwy plan dla siebie zaznacz jeden z okresów, żeby zobaczyć cenę pakietu za dany okres.
Krok 5: Poniżej zobaczysz dwa pakiety:
- Standard
- Optimum
- Premium
Krok 6: Zapoznaj się z opisem pakietów i zdecyduj, który chcesz wybrać.
II. Opłata za pakiet
Krok 1: Pod wybranym pakietem kliknij przycisk Wybierz.
Krok 2: Zobaczysz okno Wybierz okres trwania abonamentu. Zaznacz właściwy okres i kliknij przycisk Dalej.
Krok 3: Zobaczysz okno Podaj ilość obsługiwanych firm (ilość NIP-ów). Jeśli chcesz kupić dodatkowe NIP-y, wpisz liczbę w polu Ilość dodatkowych firm do obsługi i kliknij przycisk Dalej.
Krok 4: Zobaczysz okno Dodatkowe pakiety. Jeśli chcesz kupić pakiet Gwarancja wygoda kliknij zaznaczenie na Tak i zaakceptuj regulamin. Następnie kliknij przycisk Dalej.
Krok 5: Zobaczysz okno Podsumowanie, na którym widać dane do faktury oraz wybrane pakiety.
Krok 6: Jeśli posiadasz dodatkowy kod od partnera lub handlowca, wprowadź go w polu Posiadam kod reprezentanta (opcjonalnie).
Krok 7: Zaznacz Akceptuję regulamin użytkowania programu w chmurze.
Krok 8: Jeśli chcesz, aby płatność odnawiała się automatycznie zaznacz opcję Chcę podłączyć kartę płatniczą (kredytową lub debetową), uzupełnij dane karty i kliknij przycisk Dodaj kartę.
Krok 9: Kliknij przycisk Przejdź do płatności. System przekieruje Cię na stronę PayU gdzie możesz opłacić pakiet. Dalej postępuj zgodnie z informacjami, które wyświetlają się na ekranie.
III. Faktura za płatność
Krok 1: Zaloguj się do programu Symfonia eBiuro.
Krok 2: Kliknij w ikonę awatara w prawym górnym rogu i wybierz Pakiety i płatności.
Krok 3: Przejdź na zakładkę Historia płatności. Zobaczysz listę faktur.
Krok 4: Kliknij przycisk Opcje → Pobierz fakturę lub Dodaj fakturę do kosztów.
Masz pytania?
Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy,
który Cię interesuje.
Szczegółowe informacje, jak korzystać ze społeczności znajdziesz w instrukcji