[eBiuro] Pakiety i płatności

Dagmara Chojnacka
Dagmara Chojnacka
  • Zaktualizowano
  • I. Wybór pakietu

    Aby wybrać pakiet, postępuj zgodnie z poniższymi krokami.

    Krok 1: Zaloguj się do programu Symfonia eBiuro.

    Krok 2: Kliknij w ikonę awatara w prawym górnym rogu i wybierz Pakiety i płatności.

    Krok 3: Po prawej stronie zaznacz okres, na jaki chcesz wykupić dostęp. Gdy zaznaczysz, zobaczysz ceny pakietów za dany okres. 

    Krok 4: Do wyboru masz trzy pakiety:

    • Standard
    • Optimum
    • Premium.

    Krok 5: Zapoznaj się z opisem pakietów i zdecyduj, który chcesz wybrać. 

     

    II. Opłata za pakiet

    Krok 1: Pod wybranym pakietem kliknij przycisk Wybierz pakiet.

    Krok 2: Dla pakietu Standard i Optimum zobaczysz okno Dodatkowe funkcje programu. Jeśli chcesz kupić Magazyn kliknij zaznaczenie na Tak. Następnie kliknij przycisk Dalej

    Krok 3: Zobaczysz okno Wybierz okres trwania abonamentu. Zaznacz właściwy okres i kliknij przycisk Dalej.

    Krok 4: Zobaczysz okno Podaj ilość obsługiwanych firm (ilość NIP-ów). Jeśli chcesz kupić dodatkowe NIP-y, wpisz liczbę w polu Ilość dodatkowych firm do obsługi i kliknij przycisk Dalej.

    Krok 5: Zobaczysz okno Dodatkowe pakiety. Jeśli chcesz kupić pakiet Gwarancja wygoda kliknij zaznaczenie na Tak i zaakceptuj regulamin. Następnie kliknij przycisk Dalej

    Krok 6: Zobaczysz okno Podsumowanie, na którym widać dane do faktury oraz wybrane pakiety. 

    Krok 7: Jeśli posiadasz dodatkowy kod od partnera lub handlowca, wprowadź go w polu Posiadam kod reprezentanta (opcjonalnie)

    Krok 8: Zaznacz Akceptuję regulamin użytkowania programu w chmurze.

    Krok 9: Jeśli chcesz, aby płatność odnawiała się automatycznie zaznacz opcję Chcę podłączyć kartę płatniczą (kredytową lub debetową), uzupełnij dane karty i kliknij przycisk Dodaj kartę

    Krok 10: Kliknij przycisk Przejdź do płatności. System przekieruje Cię na stronę PayU gdzie możesz opłacić pakiet. Dalej postępuj zgodnie z informacjami, które wyświetlają się na ekranie. 

     

    III. Faktura za płatność

    Krok 1: Zaloguj się do programu Symfonia eBiuro.

    Krok 2: Kliknij w ikonę awatara w prawym górnym rogu i wybierz Pakiety i płatności.

    Krok 3: Przejdź na zakładkę Historia płatności. Zobaczysz listę faktur.

    Krok 4: Kliknij przycisk Opcje Pobierz fakturę lub Dodaj fakturę do kosztów.

     

  • I. Wybór pakietu

    Aby wybrać pakiet, postępuj zgodnie z poniższymi krokami.

    Krok 1: Zaloguj się do programu Symfonia eBiuro.

    Krok 2: Kliknij w ikonę awatara w prawym górnym rogu i wybierz Pakiety i płatności.

    Krok 3: Po prawej stronie zaznacz okres, na jaki chcesz wykupić dostęp. Gdy zaznaczysz, zobaczysz ceny pakietów za dany okres. 

    Krok 4: Do wyboru masz dwa pakiety:

    • Sprzedaż
    • Księgowość.

    Krok 5: Zapoznaj się z opisem pakietów i zdecyduj, który chcesz wybrać. 

    II. Opłata za pakiet

    Krok 1: Pod wybranym pakietem kliknij przycisk Wybierz pakiet.

    Krok 2: Zobaczysz okno Dodatkowe funkcje programu. Jeśli chcesz kupić Magazyn kliknij zaznaczenie na Tak. Następnie kliknij przycisk Dalej

    Krok 3: Zobaczysz okno Wybierz okres trwania abonamentu. Zaznacz właściwy okres i kliknij przycisk Dalej.

    Krok 4: Zobaczysz okno Podsumowanie, na którym widać dane do faktury oraz wybrane pakiety. 

    Krok 5: Jeśli posiadasz dodatkowy kod od partnera lub handlowca wprowadź go w polu Posiadam kod reprezentanta (opcjonalnie)

    Krok 6: Zaznacz Akceptuję regulamin użytkowania programu w chmurze.

    Krok 7: Jeśli chcesz, aby płatność odnawiała się automatycznie zaznacz opcję Chcę podłączyć kartę płatniczą (kredytową lub debetową), uzupełnij dane karty i kliknij przycisk Dodaj kartę

    Krok 8: Kliknij przycisk Przejdź do płatności. System przekieruje Cię na stronę PayU gdzie możesz opłacić pakiet. Dalej postępuj zgodnie z informacjami, które wyświetlają się na ekranie. 

    III. Faktura za płatność

    Krok 1: Zaloguj się do programu Symfonia eBiuro.

    Krok 2: Kliknij w ikonę awatara w prawym górnym rogu i wybierz Pakiety i płatności.

    Krok 3: Przejdź na zakładkę Historia płatności. Zobaczysz listę faktur.

    Krok 4: Kliknij przycisk Opcje Pobierz fakturę lub Dodaj fakturę do kosztów.

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 1