Aby dodać użytkownika na koncie w programie Symfonia eBiuro postępuj zgodnie z poniższymi krokami.
Krok 1: Zaloguj się do programu Symfonia eBiuro.
Krok 2: Kliknij w awatar w prawym górnym rogu i wybierz Dane i Ustawienia → Użytkownicy → Dodaj Użytkownika.
Krok 3: Wpisz adres e-mail pracownika.
Krok 4: Wybierz z listy rolę dla użytkownika, którego dodajesz.
Krok 5: Kliknij Zapisz.
Krok 6: Użytkownik w ciągu kilku minut otrzyma e-mail z linkiem do ustawienia hasła. Aby ustawić hasło do logowania, użytkownik musi kliknąć w przycisk Ustaw hasło, a następnie wpisać imię i nazwisko oraz ustawić hasło.
Hasło musi składać się z:
- minimum 8 znaków
- 1 cyfry
- 1 znaku specjalnego np. #, ?, &
- 1 dużej litery.
Obejrzyj film instruktażowy: |
Masz pytania?
Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy,
który Cię interesuje.
Szczegółowe informacje, jak korzystać ze społeczności znajdziesz w instrukcji