[eBiuro] Jak dodać notatkę na firmie obsługiwanej

Renata Andrzejewska
Renata Andrzejewska
  • Zaktualizowano

Dodawanie notatek na firmie w systemie Symfonia eBiuro jest dostępne tylko dla biur rachunkowych.

 

Aby dodać notatkę na firmie obsługiwanej, postępuj zgodnie z poniższymi krokami.

Krok 1. Kliknij w awatar w prawym górnym rogu i wybierz pozycję Komunikaty.

Krok 2. Przejdź do zakładki Notatki i kliknij Dodaj notatkę.

Krok 3. Wprowadź notatkę w polu Twoja notatka – maksymalna ilość znaków to 4000.

Krok 4. W razie potrzeby możesz dodać załącznik. Maksymalna wielkość pliku to 20MB. Akceptowane formaty załączników to: pdf, doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx, txt, png, jpg, xml, odt, rtf, ods, odp, 7z, epp.

Krok 5. Kliknij przycisk Zapisz.

 

Ważne! Klienci biura rachunkowego nie mają dostępu do widoku notatek. Dostęp do notatek mają tylko użytkownicy dodani na koncie biura rachunkowego. 

Zakres funkcjonalności dla poszczególnych ról:

   Działanie Księgowy/Pełnomocnik
na koncie głównym Biura rachunkowego
Opiekun księgowy Opiekun kadrowy
   Przeglądanie V V V
   Dodawanie V V V
   Edycja V tylko własne tylko własne
   Usuwanie V tylko własne tylko własne

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0