[eBiuro] Jak dodać nieobecność dla współpracownika

Renata Andrzejewska
Renata Andrzejewska
  • Zaktualizowano

W systemie Symfonia eBiuro możesz rozliczyć nieobecność współpracownika w deklaracji ZUS RSA. Aby to zrobić, dodaj nieobecność na pracowniku zgodnie z poniższymi krokami.

 

Krok 1. W zakładce Kadry i Płace → Pracownicy kliknij w imię i nazwisko współpracownika, a następnie przejdź do zakładki Ewidencja czasu pracy.

Jeśli osoby współpracującej nie widzisz na liście pracowników, dodaj ją zgodnie z instrukcją Jak dodać nowego pracownika lub współpracownika

 

Krok 2. Wskaż miesiąc w kalendarzu nieobecności.

Krok 3. Kliknij przycisk Dodaj nieobecność i uzupełnij dane w polach:

  • Rodzaj nieobecności: wskaż zwolnienie chorobowe lub pobyt w szpitalu
  • Kod świadczenia/ przerwy
  • Data rozpoczęcia i Data zakończenia.

Krok 4. Kliknij przycisk Zapisz.

Instrukcję, która przedstawia, jak wygenerować deklaracje ZUS znajdziesz we wpisie Zbiorcze generowanie deklaracji ZUS DRA, RCA i RSA

 

Przykładowa deklaracja ZUS RSA, na której są wykazane nieobecności współpracownika:

 

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0