[eBiuro] Nie można wysłać zgłoszenia z Mozilla Firefox

Renata Andrzejewska
Renata Andrzejewska
  • Zaktualizowano

Jeśli korzystasz z programu Symfonia eBiuro na przeglądarce Mozilla Firefox możesz wysłać zgłoszenie bezpośrednio do Zespołu Wsparcia Technicznego. Kliknij w Wsparcie Kontakt. Przy próbie wysłania zgłoszenia przez przycisk Wyślij może pojawić się komunikat:

Podczas przetwarzania żądania wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Komunikat wynika z ustawień historii na przeglądarce w Ustawienia Prywatność i bezpieczeństwo Historia nie będzie zachowywał historii.

Jeśli chcesz wysłać zgłoszenie, zmień na liście będzie zachowywał historię.  Zaloguj się ponownie do programu Symfonia eBiuro i wyślij zgłoszenie.


Masz pytania?

Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy, 
który Cię interesuje. 

Szczegółowe informacje, jak korzystać ze społeczności znajdziesz w instrukcji

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0