Jeśli korzystasz z programu Symfonia eBiuro na przeglądarce Mozilla Firefox możesz wysłać zgłoszenie bezpośrednio do Zespołu Wsparcia Technicznego. Kliknij w Wsparcie → Kontakt. Przy próbie wysłania zgłoszenia przez przycisk Wyślij może pojawić się komunikat:
Podczas przetwarzania żądania wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.
Komunikat wynika z ustawień historii na przeglądarce w Ustawienia → Prywatność i bezpieczeństwo → Historia → nie będzie zachowywał historii.
Jeśli chcesz wysłać zgłoszenie, zmień na liście będzie zachowywał historię. Zaloguj się ponownie do programu Symfonia eBiuro i wyślij zgłoszenie.
Masz pytania?
Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy,
który Cię interesuje.
Szczegółowe informacje, jak korzystać ze społeczności znajdziesz w instrukcji