[eBiuro] Jak przygotować screeny z konsoli

Klaudia Kobus
Klaudia Kobus
  • Zaktualizowano

W celu analizy błędów należy w przeglądarce internetowej (najlepiej Google Chrome) przygotować
screeny z narzędzi dla programisty.

W tym celu proszę:
1. Po zalogowaniu się do systemu kliknąć F12 uruchamiając tym samym panel narzędzi
programisty.

 

2. Otworzyć zakładkę NETWORK oraz XHR jak na poniższym screenie.


3. Wykonać w systemie wszystkie czynności, które bezpośrednio poprzedzają wystąpienie błędu
(czyli np. wypełnić formularz faktury, otworzyć listę dokumentów itp.).


4. Wyczyścić panel narzędzi programisty klikając ikonkę zaznaczoną na poniższym screenie.


5. Wykonać akcję w systemie, bezpośrednio po której występuje błąd.
6. W panelu powinien pojawić się komunikat wyróżniony czerwoną czcionką, podobny do
poniższego.


7. Po kliknięciu w ten komunikat pojawią się nowe zakładki jak poniżej.


8. Aby komunikaty błędów były lepiej widoczne najlepiej jest rozciągnąć panel na całą stronę.


9. Należy wykonać 3 screeny: z zakładki HEADERS, PREVIEW oraz RESPONSE.
Jeżeli w którejś z tych zakładek są po lewej stronie trójkąciki umożliwiające rozwinięcie szczegółów, to należy je rozwinąć tak aby na screenie znalazło się jak najwięcej informacji.

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0