Moduł Integracji OCR - Nie można uruchomić aplikacji. Skontaktuj się z dostawcą aplikacji

Konrad Kochański
Konrad Kochański
  • Zaktualizowano

Dotyczy produktów:

Moduł Integracji OCR

 

Problem:

Przy próbie uruchomienia aplikacji Modułu Integracji OCR na maszynie. Program zwróci komunikat błędu:

Nie można uruchomić aplikacji. Skontaktuj się z dostawcą aplikacji.

 

Rozwiązanie:

W celu rozwiązania problemu, należy:

  1. Pozamykać aplikacje Symfonii na danej maszynie.
  2. Odinstalować Moduł Integracji OCR z Panelu sterowania (Panel sterowania --> Programy i funkcje)     
  3. Przejść do Menu Start systemu Microsoft Windows, a nim wpisać słowo kluczowe %appdata%, a następnie zatwierdzić przyciskiem enter.
  4. Cofnąć się z katalogu Roaming do głównego katalogu AppData.
  5. Przejść do katalogu Local.
  6. Zmienić nazwę katalogu Apps dopisując postfiks np. _old - Apps_old.
  7. Ponownie zainstalować Moduł Integracji OCR.

 

__________________________________________________________________________________________________________


Masz pytania?

Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy, który Cię interesuje. 

Aby zalogować się do naszej społeczność, potrzebujesz konta w Symfonii ID. 
Jeśli jeszcze go nie masz – skorzystaj z instrukcji

__________________________________________________________________________________________________________

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0