Dotyczy produktów:
Moduł Integracji OCR
Problem:
Przy próbie uruchomienia aplikacji Modułu Integracji OCR na maszynie. Program zwróci komunikat błędu:
Nie można uruchomić aplikacji. Skontaktuj się z dostawcą aplikacji.
Rozwiązanie:
W celu rozwiązania problemu, należy:
- Pozamykać aplikacje Symfonii na danej maszynie.
- Odinstalować Moduł Integracji OCR z Panelu sterowania (Panel sterowania --> Programy i funkcje)
- Przejść do Menu Start systemu Microsoft Windows, a nim wpisać słowo kluczowe %appdata%, a następnie zatwierdzić przyciskiem enter.
- Cofnąć się z katalogu Roaming do głównego katalogu AppData.
- Przejść do katalogu Local.
- Zmienić nazwę katalogu Apps dopisując postfiks np. _old - Apps_old.
- Ponownie zainstalować Moduł Integracji OCR.
__________________________________________________________________________________________________________
Masz pytania?
Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy,
który Cię interesuje.
Aby zalogować się do naszej społeczność, potrzebujesz konta w Symfonii ID.
Jeśli jeszcze go nie masz – skorzystaj z instrukcji
__________________________________________________________________________________________________________