Dotyczy produktów:
Moduł Integracji OCR
Problem:
Przy próbie uruchomienia aplikacji Modułu Integracji OCR na maszynie. Program zwróci komunikat błędu:
Nie można uruchomić aplikacji. Skontaktuj się z dostawcą aplikacji.
Rozwiązanie:
W celu rozwiązania problemu, należy:
- Pozamykać aplikacje Symfonii na danej maszynie.
- Odinstalować Moduł Integracji OCR z Panelu sterowania (Panel sterowania --> Programy i funkcje)
- Przejść do Menu Start systemu Microsoft Windows, a nim wpisać słowo kluczowe %appdata%, a następnie zatwierdzić przyciskiem enter.
- Cofnąć się z katalogu Roaming do głównego katalogu AppData.
- Przejść do katalogu Local.
- Zmienić nazwę katalogu Apps dopisując postfiks np. _old - Apps_old.
- Ponownie zainstalować Moduł Integracji OCR.
__________________________________________________________________________________________________________
Masz dodatkowe pytania dotyczące tego artykułu? Zadaj je w Społeczności Klientów Symfonii.
Nasza Społeczność skupia specjalistów, praktyków korzystających na co dzień z oprogramowania Symfonii, a także specjalistów Zespołu Wsparcia Technicznego Produktu, wdrożeniowców rozwiązań Symfonii oraz partnerów.
Aby przejść do Społeczności:
- Kliknij link poniżej - Zadaj pytanie Społeczności;
- Jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej, zaloguj się przy użyciu Symfonia ID;
- Wybierz interesujący Cię obszar;
- Sprawdź czy ktoś nie zadał już tego pytania;
- Dodaj nowy wpis.
Zapraszamy Zadaj pytanie Społeczności
__________________________________________________________________________________________________________