Jeżeli biuro rachunkowe ma w Symfonii eBiuro założone konta firm swoich Klientów, to każdemu Klientowi może dodatkowo założyć konto użytkownika. Wówczas
Klient będzie mógł logować się do Symfonii eBiuro na swoją firmę i korzystać m.in. z taki funkcji jak: wystawianie faktur, przeglądanie dokumentów kosztowych, generowanie raportów itp.
W celu założenia konta użytkownika dla Klienta należy:
- zalogować się na konto biura rachunkowego
- przełączyć się na konto Klienta
- przejść do zakładki Ustawienia > Użytkownicy
- kliknąć przycisk Dodaj użytkownika
- podać adres email, którym Klient będzie się logował do aplikacji, oraz wybrać rolę (czyli zakres uprawnień)
- potwierdzić dodanie użytkownika klikając przycisk Zapisz
Na podany email zostanie automatycznie wysłana wiadomość, która zawiera link do utworzenia hasła do logowania.
Klient może logować się do Symfonii eBiuro:
- przez przeglądarkę - link do logowania