[eBiuro] 2a: Jeśli MASZ konto w Symfonii eBiuro i MASZ konto w Symfonia ID

Klaudia Kobus
Klaudia Kobus
  • Zaktualizowano

Jeśli masz konto w Symfonii eBiuro  i masz konto w Symfonia ID  i chcesz rozpocząć pracę z Symfonią KSeF, prosimy postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.

 

Jeśli wolisz obejrzeć film z nagraniem kroków do wykonania - zapraszamy na nasz  kanał YT.

 

Krok 1. Zaloguj się do platformy Symfonia eBiuro za pomocą konta Symfonia ID. 


Krok 2. Kliknij na pasku nawigacji (na górze ekranu):

  • WięcejUsługi – jeśli masz zarejestrowane konto jako biuro rachunkowe 
  • Usługi – jeśli masz zarejestrowane konto jako przedsiębiorca.

Krok 3: Kliknij przycisk Przejdź na karcie Usługa Symfonia Krajowy System e-Faktur (KSeF). 

Krok 4.Na ekranie Usługa Symfonia Krajowy System e-Faktur (KSeF) kliknij przycisk Przejdź do Symfonia KSeF.


Krok 5. Pojawi się platforma Symfonia KSeF


Krok 6. Przejdź do uwierzytelnienia firmy w KSeF:

  • kliknij adres e-mail w prawym górnym rogu
  • wybierz Zarządzanie kontem


  • na pasku nawigacyjnym przejdź do zakładki Uwierzytelnienie 

  • wybierz jeden z dwóch sposób uwierzytelnienie w Krajowym Systemie e-Faktur  
    i kliknij:  
  • token lub 
  • podpis kwalifikowany.

Dodatkowe wskazówki na temat rozpoczęcia pracy w Symfonii KSeF znajdziesz w instrukcji  

Krok 7. I gotowe! Możesz wysyłać i odbierać faktury z KSeF.

 

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0