Jeśli masz konto w Symfonii eBiuro i masz konto w Symfonia ID i chcesz rozpocząć pracę z Symfonią KSeF, prosimy postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.
Jeśli wolisz obejrzeć film z nagraniem kroków do wykonania - zapraszamy na nasz kanał YT.
Krok 1. Zaloguj się do platformy Symfonia eBiuro za pomocą konta Symfonia ID.
Krok 2. Kliknij na pasku nawigacji (na górze ekranu):
- Więcej → Usługi – jeśli masz zarejestrowane konto jako biuro rachunkowe
- Usługi – jeśli masz zarejestrowane konto jako przedsiębiorca.
Krok 3: Kliknij przycisk Przejdź na karcie Usługa Symfonia Krajowy System e-Faktur (KSeF).
Krok 4.Na ekranie Usługa Symfonia Krajowy System e-Faktur (KSeF) kliknij przycisk Przejdź do Symfonia KSeF.
Krok 5. Pojawi się platforma Symfonia KSeF.
Krok 6. Przejdź do uwierzytelnienia firmy w KSeF:
- kliknij adres e-mail w prawym górnym rogu
- wybierz Zarządzanie kontem
- na pasku nawigacyjnym przejdź do zakładki Uwierzytelnienie
- wybierz jeden z dwóch sposób uwierzytelnienie w Krajowym Systemie e-Faktur
i kliknij: - token lub
- podpis kwalifikowany.
Dodatkowe wskazówki na temat rozpoczęcia pracy w Symfonii KSeF znajdziesz w instrukcji
Krok 7. I gotowe! Możesz wysyłać i odbierać faktury z KSeF.