Jeśli masz konto w Symfonii eBiuro i nie masz konta w Symfonia ID i chcesz rozpocząć pracę z Symfonią KSeF, prosimy postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.
Krok 1. Zaloguj się do platformy Symfonia eBiuro.
Użyj do tego swojego dotychczasowego loginu (e-mail) i hasła.
Krok 2. Kliknij na pasku nawigacji (na górze ekranu):
- Więcej → Usługi – jeśli masz zarejestrowane konto jako biuro rachunkowe
- Usługi – jeśli masz zarejestrowane konto jako przedsiębiorca.
Krok 3. Kliknij przycisk Przejdź na karcie Usługa Symfonia Krajowy System e-Faktur (KSeF).
Krok 4. Na ekranie Usługa Symfonia Krajowy System e-Faktur (KSeF) kliknij przycisk Przejdź do Symfonia KSeF.
Krok 5. Pojawi się okno logowania do konta Symfonia ID, w którym kliknij Zarejestruj się teraz.
Więcej informacji o Symfonia ID znajdziesz pod linkiem: SSO logowanie jednokrotne (symfonia.pl)
Krok 5. Następnie wpisz login (e-mail) – ten sam, którym logujesz się do platformy Symfonia eBiuro. Zaznacz pole, które potwierdza, że akceptujesz Regulamin Symfonia ID, a następnie kliknij przycisk Wyślij kod weryfikacyjny.
Krok 6. Na skrzynkę pocztową wyślemy wiadomość z adresu support@identity.symfonia.pl,
która zawiera kod weryfikacyjny. Wpisz go w oknie logowania i nadaj sobie hasło. Na koniec kliknij przycisk Potwierdź i zarejestruj się.
Krok 7. Pojawi się platforma Symfonia KSeF.
Krok 8. Przejdź do uwierzytelnienia firmy w KSeF:
- kliknij adres e-mail w prawym górnym rogu
- wybierz Zarządzanie kontem
- na pasku nawigacyjnym przejdź do zakładki Uwierzytelnienie
- wybierz jeden z dwóch sposób uwierzytelnienie w Krajowym Systemie e-Faktur
i kliknij: - token lub
- podpis kwalifikowany.
W zależności, jaki wybierzesz sposób uwierzytelnienia – postępuj zgodnie z instrukcją
Krok 9. I gotowe! Możesz wysyłać i odbierać faktury z KSeF.
Obejrzyj film krok po kroku https://www.youtube.com/watch?v=tQqvAyM0OBQ&list=PLmTcxOOXcFzYIqKA-cIEoPva3IksCGQMx&index=3