Dotyczy: Moduł Księgowość w apps.symfonia.pl
Podczas próby podpisu pliku JPK_V7 w programie Symfonia eBiuro może pojawić się komunikat:
W przypadku wystąpienia takiego komunikatu należy zweryfikować, czy na liście dostępnych certyfikatów w systemie nie są widoczne certyfikaty przeterminowane. W tym celu należy przejść do Menu Start systemu Windows (Ikona lupy), a w nim wpisać słowo kluczowe certmgr.msc oraz zatwierdzić przyciskiem Enter. Po uruchomieniu Menedżera certyfikatów, proszę przejść do sekcji Osobisty-> Certyfikaty. Certyfikat kwalifikowany - Gdzie znaleźć w systemie?
Jeśli na liście występują certyfikaty przeterminowane, należy kliknąć na wybranym certyfikacie prawym przyciskiem myszy, a następnie wybrać opcję Usuń. Po wykonaniu powyższych kroków należy ponownie uruchomić przeglądarkę, zalogować się do programu i podpisać plik JPK_V7.
[eBiuro] Podczas próby podpisu pliku JPK_V7 wyświetla się status: Błąd wykonania podpisu Dodatkowa informacja: Error Not Performed Signature 80090016
Czy ten artykuł był pomocny?