Dotyczy produktów: Symfonia eBiuro, szybkafaktura.pl
W programie zastosowano mechanizm zamykania okresów rozliczeniowych. Głównym jego celem jest zablokowanie danych przed przypadkowymi zmianami, zwłaszcza po przygotowaniu i wysłaniu deklaracji do urzędów.
Po zamknięciu miesiąca wszystkie dokumenty przychodowe i kosztowe zostaną zaksięgowane automatycznie.
Zamknięcie miesiąca
Aby zamknąć miesiąc, postępuj zgodnie z poniższymi krokami.
- Zaloguj się do programu Symfonia eBiuro/szybkafaktura.pl.
- Przejdź do zakładki Księgowość → Księgowanie dokumentów.
- Wskaż z kalendarza wybrany miesiąc księgowy, który chcesz zamknąć.
- W sekcji Status miesiąca wybierz polecenie Zamknij miesiąc.
-
Zobaczysz komunikat Czy chcesz zamknąć miesiąc. Kliknij przycisk Zamknij miesiąc.
W razie potrzeby możesz otworzyć zamknięty miesiąc i doksięgować potrzebny dokument lub odksięgować zaksięgowane dokumenty.