Podczas rejestracji w programie Symfonia eBiuro musisz wskazać czy zakładasz konto dla:
- Biura rachunkowego czy
- Przedsiębiorcy.
I. Jak rozpoznać rodzaj konta
Gdy zalogujesz się na konto biura rachunkowego, zobaczysz widok z zakładki Kokpit, która zawiera:
- sekcję Klienci
- opcję dodawania klientów
- sekcję Powiadomienia
Gdy zalogujesz się na konto przedsiębiorcy, zobaczysz widok z zakładki Kokpit, który zawiera:
- podsumowanie należności, zapłaconych faktur i zobowiązań
- wykres Finanse mojej firmy
- sekcję Powiadomienia
- sekcję Zaległości
- sekcję Dodaj skan dokumentu
II. Jak zmienić rodzaj konta
Aby zmienić rodzaj konta, postępuj zgodnie z poniższymi krokami.
Krok 1: Zaloguj się do programu Symfonia eBiuro.
Krok 2: Kliknij w ikonę awatara w prawym górnym rogu i wybierz Dane i ustawienia.
Krok 3: Wybierz zakładkę Wsparcie i kontakt. W tym miejscu sprawdzisz w jaki sposób możesz się z nami skontaktować.
Masz pytania?
Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy,
który Cię interesuje.
Szczegółowe informacje, jak korzystać ze społeczności znajdziesz w instrukcji