[eBiuro] Jak dodać użytkownika na koncie biura rachunkowego i kontach klientów

Dagmara Chojnacka
Dagmara Chojnacka
  • Zaktualizowano

I. Jak dodać użytkownika na koncie biura rachunkowego

Aby dodać pracowników biura, którzy będą zajmowali się obsługą księgową klientów biura rachunkowego, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.

Krok 1: Zaloguj się do programu Symfonia eBiuro na konto główne Twojego biura rachunkowego.

Krok 2: Kliknij w awatar w prawym górnym rogu i wybierz pozycję Dane i Ustawienia → Użytkownicy → Dodaj użytkownika.

Krok 3: Wpisz adres e-mail swojego pracownika.

Krok 4: Wybierz z listy rolę dla użytkownika, którego dodajesz.

Uwaga!

Dla pracowników biura rachunkowego proponujemy wybrać jedną z poniższych ról:

  • pracownik  ma ograniczone uprawnienia na koncie biura rachunkowego. Widzi tylko dokumenty, które sam dodaje i ma ograniczony dostęp do ustawień konta biura rachunkowego. Gdy przypiszesz pracownika jako opiekuna do konkretnego klienta, zacznie on pełnić rolę księgowego i zobaczy wszystkie dane oraz dokumenty, które są dodawane na koncie klienta.  
  • zarząd/ pełnomocnik/ księgowy – użytkownik w ramach konta biura rachunkowego widzi wszystkie dokumenty i ma dostęp do wszystkich ustawień. 

Krok 5: Kliknij Zapisz.

Krok 6: Użytkownik w ciągu kilku minut otrzyma e-mail z linkiem do ustawienia hasła. Aby ustawić hasło do logowania, użytkownik musi kliknąć w przycisk Ustaw hasło, a następnie wpisać imię i nazwisko oraz ustawić hasło. 

Hasło musi składać się z:

  • minimum 8 znaków
  • 1 cyfry
  • 1 znaku specjalnego np. #, ?, &
  • 1 dużej litery.
Obejrzyj film instruktażowy:

dodawanie usera na BR.gif

 

II. Jak przypisać użytkownika biura rachunkowego jako opiekuna do firmy, którą ma obsługiwać

Krok 1: Dodaj pracownika jako użytkownika – zrób to zgodnie z instrukcją  I. Jak dodać użytkownika na koncie biura rachunkowego

Krok 2: Przypisz użytkownika jako opiekuna do wybranej firmy – z menu wybierz Rozliczenia firm Obsługa firm i przy wybranej firmie kliknij Opcje Dodaj opiekuna.

Krok 3: Wybierz właściwą osobę z listy rozwijalnej użytkowników i kliknij Przypisz.

 

III. Jak biuro rachunkowe ma dodać użytkownika do konta klienta, którego obsługuje

Aby dodać użytkownika do konta klienta, postępuj zgodnie z poniższymi krokami. 

Krok 1: Zaloguj się do programu Symfonia eBiuro na konto główne biura rachunkowego.

Krok 2: W widoku Kokpit, w sekcji Klienci odszukaj firmę, do której chcesz dodać użytkownika. 

Krok 3: Kliknij przycisk Przejdź, który jest widoczny po prawej stronie ekranu.

Krok 4: Nastąpi automatyczne przekierowanie do widoku wybranej firmy.

Krok 5: Kliknij w awatar w prawym górnym rogu i wybierz pozycję Dane i Ustawienia Użytkownicy Dodaj Użytkownika. Upewnij się, że w oknie Dodawanie użytkownika firmy widzisz nazwę firmy klienta, a nie nazwę biura rachunkowego. 

Krok 6: Wpisz adres e-mail klienta.

Krok 7: Wybierz z listy rolę dla użytkownika, którego dodajesz.

Krok 8: Kliknij Zapisz.

Krok 9: Użytkownik w ciągu kilku minut otrzyma e-mail z linkiem do ustawienia hasła. Aby ustawić hasło do logowania, użytkownik musi kliknąć w przycisk Ustaw hasło, a następnie wpisać imię i nazwisko oraz ustawić hasło. 

Hasło musi składać się z:

  • minimum 8 znaków
  • 1 cyfry
  • 1 znaku specjalnego np. #, ?, &
  • 1 dużej litery.
Obejrzyj film instruktażowy:

dodawanie usera na kliencie BR.gif

 

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0