[eBiuro] Automatyczne odnawianie Pakietu w Symfonia eBiuro

Renata Andrzejewska
Renata Andrzejewska
  • Zaktualizowano

Jeśli wolisz, aby system Symfonia eBiuro pilnował automatycznego odnawiania Pakietu i sam pobierał środki z karty, możesz zlecić to w systemie w kilku prostych krokach:

1. Należy najechać na ikonę ludzika i wybrać Pakiety i Płatności.

2. Wskazać wybrany Pakiet, okres abonamentu, dobrać wg potrzeby dodatki np. magazyn i przejść do Podsumowania.

3. Na dole pojawi się funkcja "Chcę podłączyć kartę płatniczą (kredytową lub debetową)".  Zaznacz checkbox i wypełnij wskazane pola potwierdzając klawiszem Dodaj Kartę.

4. Po dodaniu karty pojawi się potwierdzenie, że karta została dodana.

5. Kliknij Przejdź do płatności, system przeniesie Cię na widok PayU i możesz dokonać transakcji za Pakiet.

6. Informacja o Twojej Karcie kredytowej /debetowej odłoży się w systemie w Dane i Ustawienia > Płatności.

 

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0