Jeśli prowadzisz Biuro Rachunkowe, wykupisz pakiet Symfonia eBiuro Standard lub Symfonia eBiuro Premium oraz Gwarancję Wygoda będziesz mieć dostęp do telefonicznego wsparcia technicznego. Sprawdź, jak wykupić dostęp.
I. Kontakt telefoniczny
Krok 1. Zadzwoń do nas pod numer 22 455 56 00 – od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-16.00.
Krok 2. Wybierz jedną z opcji w automatycznym systemie, a my połączymy Cię z odpowiednim
konsultantem.
Krok 3. Gdy wybierzesz opcję 2,4,5 lub 0, podaj ID firmy. Przygotuj numer ID firmy zanim połączysz się z nami. Sprawdź, gdzie go znajdziesz.
Schemat naszego automatycznego systemu
1 | Zakup oprogramowania i usług |
2 | Aktywacja programu |
3 | Usługi szkoleniowe i wdrożeniowe |
4 | Pomoc w obsłudze programu |
5 | Odnowienie pakietów usług |
6 | Jesteś partnerem Symfonii |
8 | Serwis między firmami |
0 | Biuro Obsługi Klienta |
Jeśli masz pytania, które dotyczą:
- logowania do platformy lub rejestracji konta – wybierz 0
- funkcjonalności produktu, jego sposobu działania lub chcesz zgłosić błąd – wybierz 4.
Uwaga!
Jeśli pracujesz na testowej wersji aplikacji – w Twoim pakiecie nie masz usługi telefonicznego wsparcia technicznego. Masz do dyspozycji:
- czat z konsultantem i/lub formularz zgłoszeniowy na platformie eBiuro oraz
- Społeczność
Możesz również korzystać z:
- Centrum Wsparcia
- Kanału YouTube z nagranymi webinarami szkoleniowymi.
II. Kontakt online
1. Gdzie znaleźć odpowiedzi na pytania oraz instrukcje do produktu?
Odpowiedzi na pytania znajdziesz w Centrum pomocy.
Krok 1. Zaloguj się do aplikacji.
Krok 2. Kliknij Pomoc – na dole strony.
Krok 3. Znajdź w Centrum pomocy temat, który Cię interesuje.
2. Jak rozpocząć z nami czat?
Krok 1. Zaloguj się do aplikacji.
Krok 2. W prawym dolnym rogu kliknij Wsparcie. Zobaczysz okno czatu – wybierz Skontaktuj się,
następnie Czat na żywo i Rozpocznij czat.
Krok 3. Napisz wiadomość i ponownie kliknij Rozpocznij czat.
Konsultanci są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.
Ważne!
Nasz bot Symfonia eBiuro wyszuka również dla Ciebie artykuły i instrukcje w Centrum pomocy.
3. Jak możesz zostawić nam wiadomość w formularzu zgłoszeniowym?
Skorzystaj w czacie z opcji Skontaktuj się.
Krok 1. Kliknij Zostaw wiadomość.
Krok 2. Wybierz temat wiadomości z listy.
Krok 3. Wypełnij formularz i kliknij Wyślij.
Ważne!
- W polu Opis napisz szczegółowo krok po kroku, jakie czynności wykonujesz.
- Dołącz też zrzuty ekranu – które pozwolą nam lepiej zrozumieć sprawę.
- Zawsze gdy zgłaszasz Uwagi do usługi jakości OCR – dodaj w załączniku:
– pliki dodane do OCR
– pliki logów
– zrzuty ekranu.