Aby uzyskać odpowiedź na swoje pytanie, skorzystaj z opisanych poniżej form kontaktu.
I. Kontakt telefoniczny
Konsultacje telefoniczne dostępne są dla biur rachunkowych, które mają wykupioną usługę Gwarancja Wygoda
Krok 1. Zadzwoń do nas pod numer 22 455 56 00 – od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-16.00.
Krok 2. Wybierz jedną z opcji w automatycznym systemie, a my połączymy Cię z odpowiednim konsultantem.
Krok 3. Gdy wybierzesz opcję 2,4,5 lub 0, podaj ID firmy. Przygotuj numer ID firmy zanim połączysz się z nami. Aby znaleźć ID firmy, postępuj zgodnie z instrukcją, Gdzie znajdziesz swój numer ID firmy w Symfonia eBiuro
Schemat naszego automatycznego systemu
1 | Zakup oprogramowania i usług |
2 | Aktywacja programu |
3 | Usługi szkoleniowe i wdrożeniowe |
4 | Pomoc w obsłudze programu |
5 | Odnowienie pakietów usług |
6 | Jesteś partnerem Symfonii |
8 | Serwis między firmami |
0 | Biuro Obsługi Klienta |
Jeśli masz pytania, które dotyczą:
- logowania do platformy lub rejestracji konta – wybierz 0
- funkcjonalności produktu, jego sposobu działania lub chcesz zgłosić błąd – wybierz 4.
Ważne! |
Jeśli pracujesz na testowej wersji aplikacji – w Twoim pakiecie nie masz usługi telefonicznego wsparcia technicznego. Masz do dyspozycji:
Możesz również korzystać z:
|
II. Formularz kontaktowy w programie Symfonia eBiuro
Aby skorzystać z Czatu, postępuj zgodnie z poniższymi krokami.
Krok 1. Zaloguj się do Symfonia eBiuro.
Krok 2. Z prawej strony kliknij Wsparcie → Kontakt → Kliknij, aby uruchomić wsparcie dla Symfonii eBiuro.
Krok 3: Zobaczysz okno czatu. Wpisz i wyślij wiadomość.
Krok 4: Chat Bot podpowie wpisy, w których możesz znaleźć odpowiedź na swoje pytanie. Jeśli wpisy nie są wystarczające kliknij Skontaktuj się.
Krok 5: Następnie kliknij Czat na żywo.
Krok 6. Wpisz wiadomość i kliknij Rozpocznij czat.
Konsultanci na czacie są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.
Aby skorzystać z Formularza zgłoszeniowego, postępuj zgodnie z poniższymi krokami.
Krok 1. Zaloguj się do Symfonia eBiuro.
Krok 2. Z prawej strony kliknij Wsparcie → Kontakt → Kliknij, aby uruchomić wsparcie dla Symfonii eBiuro.
Krok 3. Zobaczysz okno czatu. Wpisz i wyślij wiadomość.
Krok 4: Chat Bot podpowie wpisy, w których możesz znaleźć odpowiedź na swoje pytanie. Jeśli wpisy nie są wystarczające kliknij Skontaktuj się.
Krok 5. Następnie kliknij Zostaw wiadomość.
Krok 6: Z listy wybierz temat wiadomości.
Krok 7: Wypełnij formularz i kliknij Wyślij.
Ważne! |
|
III. Platforma Symfonia eBOK
Zgłoszenia możesz przesyłać również przez platformę Symfonia eBOK. Jeśli nie masz konta zarejestruj je zgodnie z instrukcją Założenie i aktywacja konta na platformie eBOK Symfonia - Instrukcja "krok po kroku"
Aby wysłać zgłoszenie z Symfonii eBOK, postępuj zgodnie z poniższymi krokami.
Krok 1: Zaloguj się do serwisu Symfonia eBOK.
Krok 2: Przejdź do zakładki Wsparcie techniczne i kliknij przycisk Przejdź do strony elektronicznego Wsparcia Technicznego Produktu.
Krok 3: Kliknij przycisk Nowe zgłoszenie.
Krok 4: W oknie, które zobaczysz uzupełnić wszystkie wymagane pola:
- Nazwa firmy
- Produkt
- Temat
- Opis.
Krok 5: W polu Pytanie z zakresu wskaż zakres zgłoszenia.
Krok 6: Możesz dodać do wiadomości załączniki.
Krok 7: Kliknij przycisk Wyślij.
Gdy wyślesz zgłoszenie, system przekieruję cię na widok szczegółów zgłoszenia.
IV. Wpisy w Centrum pomocy
Odpowiedzi na pytania znajdziesz w Centrum pomocy.
Krok 1: Zaloguj się do programu Symfonia eBiuro.
Krok 2: Z prawej strony kliknij Wsparcie → Baza wiedzy → Centrum pomocy.
Krok 3: W Centrum pomocy znajdź temat, który Cię interesuje.
V. Społeczność
Krok 1: Zaloguj się do serwisu Społeczność.
Krok 2: Wyszukaj temat, który Cię interesuje we wpisach, które już są dodane.
Krok 3: Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi, dodaj nowy wpis. Na dole strony kliknij przycisk Nowy wpis.
Krok 4: Uzupełnij formularz i kliknij przycisk Wyślij.