Przedstawiamy Państwu nową wersję aplikacji Symfonia eBiuro. Skupiliśmy się w niej na rozszerzeniu funkcjonalności dla biur rachunkowych oraz księgowych.
Wprowadzamy dedykowany kokpit dla biur rachunkowych. Z jego poziomu można będzie w łatwy sposób uzyskać dostęp do listy firm, w której pracownik biura jest opiekunem, przelogować się wybranej firmy i zobaczyć status rozliczenia obsługiwanej firmy (podatkowy i składkowy).
Dla deklaracji rocznych PIT (28, 36, 36L) dodaliśmy możliwość ich wysyłki (e-deklaracja) do urzędów skarbowych bezpośrednio z aplikacji.
Rozszerzyliśmy zakres obsługiwanych klientów o spółki (cywilne, jawne), które wybrały ryczałt od przychodów ewidencjonowanych. Od bieżącej wersji rozliczamy wspólników takich spółek na zaliczkach na podatek dochodowy oraz na deklaracjach ZUS DRA.
Obszar wyliczeń DRA oraz RCA został objęty dużymi zmianami, które mają na celu poprawić wydajność wyliczeń, obsłużyć przypadki dotychczas nieobsługiwane oraz poprawić rozliczenia, które nasi użytkownicy mogli uznawać za nieprecyzyjne.
W module środków trwałych pojawiła się opcja importu listy środków z programu Symfonia Start Mała Księgowość, która dodatkowo ułatwi migrację z tego programu do Symfonia eBiuro.
W module Kadry i Płace kontynuujemy modyfikacje i rozszerzenie funkcjonalności o zmiany dotyczące ewidencji czasu pracy – rozszerzenie zakresu obsługiwanych przypadków oraz świadectwa pracy – wprowadzające możliwość edycji wystawionego świadectwa i uzupełnienia informacji o dodatkowe, niedostępne do tej pory informacje.